Brev:
Ond cirkel ... rytme ang. mad
15. september 2009
Alder:
9 mdr.
Ond cirkel ... rytme ang. mad
Hej igen.
Jeg skrev til dig for kort tid siden ang. at vores datter spytter maden ud. Det var et rigtig godt svar du gav os, men nu er det hele bare gået galt.
Hun vil slet ikke spise sin mad. Hun plejede ellers godt at ville spise aftensmad, blendet grønsagsmos med kød ved siden af, og hun plejede også at ville spise sin havregrød om morgen. Det var mere når det var stykker, dvs rugbrød, frugt og grønt, at hun spyttede det ud. Men nu vil hun ingenting spise. Hun kaster sig rundt i stolen og græder og skriger. Hvis vi er heldige kan vi får et par skefulde i hende. Jeg ved at hun er sulten, for når hun så får flaske spiser hun rigtig meget. Jeg tilbyder hende først flasken lige inden at hun skal sove, og ikke lige efter at vi har prøvet med den faste føde.
Jeg føler ikke at jeg kan skrive hvordan hendes dag ser ud, for lige for tiden er der ikke to dage der er ens.
Jeg føler at det hele bare er gået galt og kan ikke finde en rytme ang mad. Dette hænger også sammen med at vi kæmper med at få hende til at sove om dagen. Det sidste stykke tid har hun sovet 2 lure om dagen. En tidlig formiddag på ca 45 min og en omkring kl 13 på ca 1- 1 1/2 timer. Vi kan ikke få hende til at sove mere. Så kl 18.30 er hun helt færdig ok kommer i seng.
Kan du hjælpe os? Evt en plan for hvordan hendes dag bør være og hvor meget mme hun skal have?
Mange hilsner Kathrine